Souhrn
ICARO Media Group, americká společnost specializující se na AI řízené mediální technologie, uzavřela víceletou smlouvu s Otis Mobility, S.A. – dceřinou společností globálního výrobce výtahů Otis Worldwide Corporation. Cílem partnerství je provozovat digitální obrazovky ve výtazích v Španělsku, Portugalsku a částech Afriky, které budou denně zobrazovat obsah 2,4 milionu lidem.
Klíčové body
- ICARO získala evropskou DOOH firmu Liftmedia, čímž získala přístup k sítím Otis Mobility.
- Síť bude zahrnovat 50 000 digitálních obrazovek ve výtazích obytných i komerčních budov.
- Obsah bude generován pomocí vlastních AI služeb ICARO i externích mediálních partnerů.
- Cílem je propojit out-of-home média s ICARO platformami pro OTT, mobilní a digitální zapojení.
- Síť bude dosahovat cca 60 milionů zobrazení týdně.
Podrobnosti
Partnerství vzniklo po akvizici evropské digitální out-of-home (DOOH) společnosti Liftmedia, která již dříve spolupracovala s Otis Mobility, S.A. – divizí Otis Worldwide Corporation, největšího výrobce výtahů na světě. Nová síť bude využívat výtahové obrazovky k zobrazování hyperlokálních zpráv, personalizovaného obsahu a značkových kampaní. Obsah bude vytvářen kombinací generativní AI technologií ICARO a obsahu renomovaných mediálních značek. Tato strategie umožňuje cílené doručování obsahu na základě lokality, denní doby nebo typu budovy (obytná vs. kancelářská).
ICARO tak rozšiřuje svůj tzv. Multiscreen Monetization Network – ekosystém, který propojuje různé digitální plošiny (včetně OTT streamování a mobilních aplikací) s fyzickými displeji mimo domácnost. Tento přístup odpovídá širšímu trendu v digitální reklamě, kdy se snaží firmy dosáhnout uživatelů v reálném prostředí, ale s využitím datově řízené personalizace typické pro online reklamu.
Proč je to důležité
Toto partnerství ukazuje, jak AI a data transformují tradiční reklamní média, jako jsou výtahové obrazovky, v cílené a měřitelné kanály. Pro průmysl DOOH to znamená posun od statického obsahu k dynamickému, kontextově citlivému zobrazování. Zároveň to posiluje pozici ICARO jako hráče schopného integrovat fyzické a digitální světy prostřednictvím AI. Pro reklamní zákazníky to otevírá možnost kampaní s vysokou lokalizací a časovou relevantností – například zobrazení informací o dopravě ráno v kancelářských výtazích nebo nabídek místních restaurací večer v bytových domech.
Zdroj: 📰 GlobeNewswire
|