Článek představuje subjektivní herní dojmy autora Rileyho MacLeoda z detektivní puzzle hry The Seance of Blake Manor od studia Spooky Door. Autor přiznává, že na rozdíl od většiny hráčů nedokázal dokončit populární hru Blue Prince, protože ho dostatečně nezaujala. Místo toho našel svou “posedlost” v The Seance of Blake Manor.
Hra se odehrává v Irsku 90. let 19. století, kde hráč v roli detektiva Declana Warda vyšetřuje zmizení ženy jménem Evelyn Deane v tajemném panském sídle. Hlavní mechanika spočívá v časově omezeném vyšetřování - hráč má víkend do nedělní seance na vyřešení případu. Čas plyne pouze při konkrétních akcích jako vyšetřování předmětů, výslechy hostů nebo účast na společenských událostech.
Klíčovým herním prvkem je sestavení rozvrhu aktivit a pohybu jednotlivých postav, což umožňuje strategické plánování vyšetřování včetně vloupání do pokojů hostů. Každá postava má vlastní příběh, motiv a vztahy s ostatními.
Jedná se o typický subjektivní herní článek zaměřený na osobní zážitek autora, nikoli o zpravodajství z herního průmyslu. Chybí informace o vydavateli, datu vydání, platformách či jiných objektivních parametrech hry.
Zdroj: 📰 Aftermath.site
|