← Zpět na Tech News
Tento článek je z archivu. Byl publikován 17.11.2025.
📰 Bleeding Cool News

Dnsys vydává exoskeleton inspirovaný hrou Death Stranding

Dnsys vydává exoskeleton inspirovaný hrou Death Stranding

Souhrn

Společnost Dnsys představila speciální edici svého nositelného exoskeletonu Z1 inspirovanou hrou Death Stranding 2: On The Beach. Zařízení, které původně sloužilo k podpoře chůze a turistiky, nyní získalo vizuální i funkční prvky z herního světa, včetně charakteristických světel a futuristického designu.

Klíčové body

  • Exoskeleton Z1 Death Stranding Edition bude k dispozici od 2. prosince 2025.
  • Nabízí 50% inteligentní podporu dolních končetin a snižuje zátěž kol až o 200 %.
  • Design převzatý z exoskeletonu postavy Sama Portera z Death Stranding 2.
  • Vizuální prvky zahrnují indikátory stavu baterie ve formě světel.
  • Spolupráce mezi Dnsys a Kojima Productions propojuje herní estetiku s reálnou asistivní technologií.

Podrobnosti

Dnsys je jihokorejská společnost specializující se na vývoj nositelných robotických systémů pro podporu pohybu. Její exoskeleton Z1 je určen především osobám s omezenou pohyblivostí nebo turistům, kteří potřebují pomoc při překonávání náročného terénu. Nová edice vznikla ve spolupráci s Kojima Productions, tvůrci populární videohry Death Stranding 2: On The Beach, kde hrdina Sam Porter používá podobný exoskeleton k přežití v extrémním prostředí. Speciální verze Z1 přebírá nejen vizuální styl – včetně charakteristických světelných indikátorů – ale také symbolizuje propojení fikce s reálnou technologií. Zařízení využívá senzory a algoritmy pro detekci pohybu a poskytuje aktivní podporu svalům, což snižuje zátěž kloubů a zvyšuje výdrž uživatele. Baterie vydrží až několik hodin provozu, v závislosti na intenzitě použití.

Proč je to důležité

Tato spolupráce ukazuje rostoucí trend propojování herní kultury s reálnými technologiemi, zejména v oblasti nositelné robotiky. I když se nejedná o průlomovou technologii, představuje zajímavý příklad, jak populární média mohou zvýšit povědomí o asistivních zařízeních a přilákat širší veřejnost k jejich využití. Pro Dnsys jde o marketingovou příležitost, pro hráče pak o možnost vlastnit funkční kus „herního světa“. V širším kontextu to také odráží snahu technologických firem využívat kulturu k normalizaci robotických pomůcek v každodenním životě.


Číst původní článek

Zdroj: 📰 Bleeding Cool News

© 2025 Marigold.cz