FotonMag.cz         Chronomag.cz         První Mac    

Prvomájové streamování polibků

29.4.2007

Když už nevíte, jak vyzkoušet streamovací technologii, tak vezmete za vděk sebepitomějším důvodem. A to je i náš případ ve firmě. Víte, streamovat odněkud z klubu, jak to děláme dnes, je pohodka. Máte tam internet, elektřinu, místnost, kam zamknete počítač, prostě labůžo. Jenže co když chcete streamovat odněkud, kde nic z toho není, už to tak jednoduché není. A tak prvomájový streaming připomíná spíše ostré cvičení.

O co jde? Na prvního máje budeme od deseti do dvanácti hodin streamovat polibky, jež si zamilované dvojice vymění na Petříně u sochy K. H. Máchy (proč já si ho pořád pletu…). Polibky uvidí zájemci i ze záznamu a dostanou tam nějaký dárek. Viz ostatně web Streamu.

A teď si to představte: nejbližší zásuvka je půl kilometru daleko, internet se řeší vzdušnou cestou, kameru musí někdo hlídat, jinak ji někdo šlohne, protože hned po nás je u Máchy demonstrace politiků z ODS …

Jak to dopadne? No, to uvidíme toho prvního května :)

Patrick Zandl @ 8:11

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (hlasováno , průměr: 2)
Loading ... Loading ...


Sdílet na Facebooku


17 Comments »

  1. Být vámi, už bych se na ten Stream vyprdnul a běžel rozjet zase něco jiného. Tohle se moc nepovedlo. Kolik to má denně uživatelů? Pět tisíc? Sedm tisíc? Kde jsou ty slibované statisíce? Normálně bych to vypnul a konec. Tohle neoživí už žádný streamovaný polibek!

    Comment by Martin Hruška — 29.4.2007 @ 10:27

  2. Náhodou dobrej nápad! Doufám že bude spousta pěkných prvomájových polibků :-)

    Comment by heretic — 29.4.2007 @ 11:06

  3. Zkus nejaky lepsi celenz. Druha strana sveta, zadna znalost lokalniho prostredi, akce, kde musis byt pred kamerou, neznami partneri … prakticky nulovy rozpocet :-)

    To je celenz, popisovane veci jsou vec, ktera se v CR resi jako KOMODITNI prenos :-)

    Comment by MK — 29.4.2007 @ 11:13

  4. Jako mimopražského mě nějaká socha absolutně nezajímá. Tradice je líbání pod rozkvetlým stromem. Byla by to větší romantika a nemusel by sis pamatovat jméno, protože “kolik třešní, tolik višní”.

    Comment by Lubomír Hauerland — 29.4.2007 @ 11:50

  5. Taky by mě zajímalo, kolik lidí si to “pustí”. JInak s tím “kolik třešní, tolik višní” nelze nesouhlasit :) .

    Comment by Libor — 29.4.2007 @ 16:09

  6. Pro MK: Druhá strana světa jsou USA a tam to žádný čelenž není. Stačí se připojit do místní wifiny a streamujeme jak z praku. Navíc tam jak na potvoru nemáme co streamovat. Takže budeme muset zůstat u nás.

    Komoditní přenos? Stále ještě bych napočítal na prstech jedné ruky firmy, kterým bych se odvážil přenos zadat, i kdybych ho chtěl v WMV. I tak se většina z nich snižuje k nulovému ladění. Mno, zkus si odstreamovat nějakou z ČTV :)

    Na Flashi se streamingová řešení uprostřed parku najdou asi ještě hůře na to, abych to označil za komoditu, ale chápu, že jsi si chtěl spíš štrejchnout, než vytunit ten váš buffering :)

    Comment by Patrick Zandl — 29.4.2007 @ 16:10

  7. Ja bych tam tu kameru nechal i na ten sraz ODS. To by mohla byt jeste vetsi sranda ;-)

    Comment by pinus — 29.4.2007 @ 19:08

  8. Martin Hruška: jako nazor proc ne, ale ja s tim nesouhlasim.
    Fakt ze clovek neni cilovka jeste neznamena, ze si to sve uzivatele nenajde. A myslim ze Stream si uzivatele nachazi.

    Ale uspesnost by musel potvrdit ci vyvratit nekdo zevnitr.
    Ja muzu tak maximalne kouknout na grafy v NIXu, kolik dat tam tece od Global Inspiration. A na to ze to asi neni ani zdaleka vsechen traffic generovany Streamem, tak bych to negativne nevidel.

    Comment by lahvon — 29.4.2007 @ 19:55

  9. pinus: Souhlas. A to jsem jejich volic. :)

    Comment by lahvon — 29.4.2007 @ 19:56

  10. Pinus a Lahvoň: já myslím, že hlavní důvod, proč to televizáci nechtějí streamovat je, že se bojí, že by jim modrý ptáci šlohli kameru :)

    Ale zeptám se, třeba seženeme nějakou levnou, co ji tam můžeme nechat :)

    Comment by Patrick Zandl — 29.4.2007 @ 20:36

  11. 2Tangero: Ano druha strana sveta jsou USA. Doporucuju Ti ke streamingu nejakou hezkou plaz na Havaji a sladit to s potrebama svatebni agentury. Narozdil od planeho kecani jsem to (uspesne) absolvoval - s nulovym rozpoctem :-)

    To, ze pocet dodavatelu spocitas na prstech jedny ruky neznamena, ze nejde o komoditu. Ostatne tady ten trh neni tak velkej, aby se tu uzivilo mnoho hracu.

    2lahvon: Kolik tece z GI nezjistis, protoze maji vic serveru rozprostrenych v siti. Ostatne neni vubec zajimavy, kolik jim tece dat, ale kolik maji reklamy.

    Comment by MK — 29.4.2007 @ 20:46

  12. Pro MK: No vidíš. Požadavky svatební agentury jsou zase na prd business pro mne, jsou mi fuck. Radši budu streamovat z toho máchy, protože z toho alespoň něco pro mne zajímavého bude :)

    Comment by Patrick Zandl — 29.4.2007 @ 20:55

  13. Klidne to delej, ale netvar se, ze delas buhvijaky cuting edge technologie :-) Dobrej poctivej inzenyrink je k nezaplaceni a kdyz to mas financne podbity reklamou, tak proc to nedelat, ze?

    Jen jsem myslel, ze tomu udelate vetsi humbuk, prece jenom Marigoldaku neni tolik a napsal jsi to pomerne pozde …

    Co se pozadavku svatebni agentury tyce, neveril bys, jak je to zajimalo. Prece jenom by jim to prineslo nejaky competitive advantages. Na Maui je tech agentur mraky (aspon podle Google) a boj o chleba je tam asi znacnej. Az mi zacnou vrzat kosti, asi se tam necham najmout jako outsourcovany vysilatel :-) Ted by to byla docela nuda.

    Comment by MK — 29.4.2007 @ 22:55

  14. no zatim to vypada ze stream bude jeden velky propadak, ale lepe bude hodnotit na konci roku, o Gynekologii jejiz uroven je tedy znacne pod ocekavani, se bude psat v ucebnicich marketingu pod heslem dryacnicky product placement muze produkt spise poskodit:-(, ale tak aspon ctvrtnicek a spol dostali nejaky zlatak na kafe od lidi co muzou neefektivne rozhazovat;-)

    Comment by CH — 30.4.2007 @ 8:25

  15. MK: vsak jsem taky psal, ze traffic v NIXu nebude vsechem. Jak ma Stream resenou distribiucni sit tu uz Patrick nebo nekdo jiny na Marigoldu psal.

    Ale data tam tecou. A zanedbatelna nejsou. A to je to hlavni. Data musi tect. Je jedno odkud, kam a proc. Ale hlavne ze tecou. ;-)

    Comment by lahvon — 30.4.2007 @ 11:58

  16. Pokud by byl problem se sledovanosti libacky, staci udelat su.acku a sledovanost bude ok :-)

    Comment by petr — 1.5.2007 @ 6:26

  17. pomozte mi,co je to streamování?Díky

    Comment by dana — 7.9.2008 @ 7:52

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment